BRAND AMBASSADOR PROGRAM - ZALORA !

Assaalamualaikum,

Awak pertama kali membeli belah ? Jangan lupa guna code: ZBAPFYi dapat diskaun 15% untuk pertama kali membeli :) In Sha Allah lepas order dapat DISKAUN + FREE DELIVERY RM75 keatas + jadi BRAND AMBASSADOR PROGRAM ZALORA



Jadi Duta Jenama ZALORA dan jemput rakan, keluarga serta kenalan anda sekarang. 
Sebagai duta jenama, anda mempunyai akses kepada lebih 500 jenama tempatan dan antarabangsa, seperti Nike, Rizalman, Kitschen dan Jovian Mandagie yang membolehkan anda Meraih komisyen yang menakjubkan bagi setiap pembelian yang dibuat melalui jemputan anda.  

Meraih WANG kini menjadi lebih mudah.




Saya salah satu Brand Ambassador Program Zalora. Betul, tak tipu.. pengalaman membeli di Zalora sangat memuaskan hati. sebab? service yang diberikan sangat osemm ! sebab tu la saya tak teragak-agak nak join. ye awak awak sekalian pun boleh join. macam mana ? biar saya cerita kelebihan dulu.


KELEBIHAN

1. Komisyen
Raih 50% komisyen bagi setiap tempahan pelanggan baharu. Jana 10% komisyen bagi setiap pembelian berulang hingga tempoh 60 hari.

2.Berikan Diskaun kepada Rakan, dan Kenalan Anda
Setiap pelanggan baharu yang anda jemput akan menerima diskaun 15% bagi tempahan pertama mereka.



3. Pengeluaran wang yang fleksibel
Pilih dari pelbagai kaedah pengeluaran wang 
(Paypal, pindahan bank, cek, kredit stor).



4. Jualan & Sokongan dari belakang
Penggunaan papan pemuka untuk mengesan laporan secara langsung bagi jualan bersama hotline khidmat pelanggan yang berdedikasi.



5. Tawaran Eksklusif & Ganjaran Istimewa untuk anda
Dapatkan maklumat koleksi/barangan terbaru dan jualan murah pada setiap dua minggu


tapi macam mana, apa yang kena buat ?






  • 1 Jimmy (sebagai Duta Jenama Zalora) berkongsi kod baucar beliau bersama Laura yang masih belum membuat pembelian di Zalora.
  • 2Laura membuat pembelian PERTAMA beliau di Zalora sambil menggunakan kod baucar yang dikongsikan oleh Jimmy yang memberi LauraDiskaun 15%.
  • 3 Jimmy mendapat 50% daripada jumlah pembayaran penuh yang dibuat bagi tempahan Laura, dan Laura kini merupakan pelanggan sekutu Jimmy.
  • 4 Dalam tempoh 60 hari yang berikutnya, jika Laura membuat sebarang pembelian dari Zalora, Jimmy akan terus menikmati komisyen sebanyak 10% dari tempahan Laura.
  • *Untuk mendapatkan komisyen daripada pelanggan sekutu, pelanggan tersebut mestilah pelanggan yang BAHARU. Contoh, tidak pernah membeli-belah di Zalora sebelum itu.
  • *Setiap kali pelanggan sekutu membuat pembelian mereka yang berikutnya, mereka tidak perlu menggunakan baucar dari Duta Jenama seperti yang telah mereka nikmati dari Duta jenama tersebut
  • *Pelanggan sekutu juga boleh memohon untuk menjadi Duta Jenama

nak tahu dengan lebih lanjut boleh lah layari website zalora. sekarang tengah ada VALENTINE's SALE !

BRAND AMBASSADOR PROGRAM | DUTA JENAMA ZALORA


Lots of love. wanizati :)

Comments

Popular Posts